راهنمای خرید خانه نقلی

راهنمای خرید خانه ۵۰ متری

راهنمای خرید خانه ۵۰ متری تا ۶۰ متری

آپارتمان نشینی در چند دهه اخیر تقریبا می‌شود گفت تبدیل به یک سنت در شهرنشینی شده است و به تازگی واژه «خانه ۵۰ متری» در بستر این سنت شهری متولد شد. خانه‌های ۵۰ متری یک نوآوری جالب توجه در ساخت و ساز شهرهای امروزی است که از جانب ایده‌پردازان  هوشمند‌ سازی شهرها نیز مورد استقبال قرار گرفته‌ است.

خانه ۵۰ تا ۶۰ متری برای چه کسانی مناسب است؟

این خانه‌های نقلی و دوست داشتنی از طرف زوج های جوان تازه ازدواج کرده, خانواده‌ های تک فرزند و یا کم جمعیت و افرادی که بودجه کافی برای خرید خانه‌های بزرگ ندارند یا تمایلی به پرداخت مبلغ‌های کلان برای خرید خانه ندارند بسیار مناسب اند. به علاوه  اشخاصی که  برای کار , تحصیل یا تدریس  از شهری به شهر دیگر دائما در رفت و آمد هستند به تازگی رغبت بسیار زیادی به خرید خانه‌های کوچک ۵۰ متری از خود نشان می‌دهند.

تصویری از فضای داخلی یک آپارتمان ۵۰ متری لوکس(خانه ۵۰ متری)

خصوصیات بارز یک آپارتمان ۵۰ تا ۶۰ متری مدرن

۱)  گرمایش ارزان

خانه های ۵۰ متری، خصوصیات مثبت زیادی دارند از جمله اینکه مالکیت این خانه ها,  شخص صاحب خانه را از هزینه اضافی گرمایش خانه‌های بزرگ در فصل سرما خلاص  می‌کند و گرم کردن این خانه ها بسیار آسان و مقرون به صرفه است.

۲)  نظافت آسان خانه های نقلی آپارتمانی

علاوه بر این، خانم های خانه‌داری که در این خانه‌ها شروع به زندگی کرده‌اند از خلاص شدن خود از دردسرهای تمیز کاری می‌گویند چون در این خانه‌ها فضای کوچک و کافی ارائه‌ شده در کمترین زمان ممکن و به سادگی قابل نظافت و تمیز کردن است.

۳)  استفاده باورنکردنی از فضای داخلی

شاید قبل از دیدن یک خانه ۵۰ متری مدرن فکر کنید که ۵۰ متر فضا برای سکونت شما کافی نباشد ولی به شما اطمینان می‌دهیم که  به هیچ وجه این طور نیست. طراحی داخلی آپارتمان‌های ۵۰ متری شما را متحیر خواهد کرد, استفاده از فضای داخلی منزل در این خانه ها باورنکردنی و در حد معجزه است، به نوعی که شاید باور نکنید که در یک خانه ۵۰ متری پا گذاشته‌اید چون فضای دلباز داخلی آنها دست کمی از خانه‌های  بزرگ ندارد و به حدی جمع و جور و خوش ساختند که در چند دقیقه دلباخته این خانه‌ها خواهید شد. تقسیم بندی فضای داخلی خانه برای آشپزخانه, اتاق خواب و سرویس بهداشتی و حمام، تحسین برانگیز است و با قاطعیت می‌توان گفت صاحب خانه هیچ محدودیتی برای استفاده از فضای داخلی خانه احساس نخواهد کرد و تجربه مشاورین املاک به ما می گوید  که دغدغه کمبود فضای مشتریان در همان نگاه اول در مورد خانه‌های ۵۰ متری از بین می‌رود.

استفاده بهینه از فضا در خانه ۵۰ متری

۴)  دکوراسیون خیره کننده  یک انگیزه قوی برای خرید خانه ۵۰ تا ۶۰ متری

فکر نکنید که کمبود نسبی فضا آپارتمان‌های ۵۰ متری دست طراحان را بسته است, نه به هیچ عنوان این طور نیست. هنر طراحان این خانه‌ها مثال زدنی است و تنها در کسری از ثانیه خود را به رخ تماشاگر می‌کشد. اولین موضوع جالب توجه در دکوراسیون، کابینت کاری استادانه آشپزخانه است که توقع خانم خانه را از یک آشپزخانه بی نقص  به طور کامل برآورده خواهد کرد. در کابینت کاری برای یخچال, هود, لباسشویی و ظرفشویی و اجاق گاز، فضای کافی پیش بینی شده است در عین حال رنگ و لعاب کابینت، چشم های شما را نوازش می‌کند. در بعضی از آشپزخانه ها بسته به سلیقه مشتری از کاناپه و سرویس میز و صندلی استفاده شده است.

۵)  کاغذ دیواری‌ها و گچ‌ بری‌های دیوارها، یک اثر هنری کامل

اگر در خانه قبلی خود عادت به زدن قاب عکس و تابلو فرش و امثال اینها را به دیوار‌ها داشتید، در خانه‌های ۵۰ متری این عادت را ترک خواهید کرد چون نیازی به زدن هیچ چیز اضافی ای به دیوار نیست، دیواها خود به حدی زیبا هستند که هر کدام یک اثر هنری کامل هستند و از تماشای آنها سیر نمی‌شوید.

۶)  توجه به نورپردازی در خانه

تقریبا در تمامی خانه‌های آپارتمانی ۵۰ متری , سازندگان و طراحان بصورت تخصصی وقت زیادی صرف نورپردازی کرده اند . یعنی حتی در خانه هایی ۵۰ متری که نمای باز رو به شهر ندارند یا نمایی از یک فضای طبیعی ندارند، باز به نوعی طراحی شده‌اند که روشن و پرنور باشند.

دکوراسیون و کابینت کاری و نورپردازی مناسب آپارتمانهای کوچک ۵۰ متری

شرایط خرید و ساخت مسکن

با توجه به اوضاع اقتصادی و گرانی موجود در جامعه، مستاجر بودن هم یکی از دغدغه هایی است که مردم را هرچه بیشتر به استرس وامیدارد. به همین دلیل تلاش برای خرید یا ساخت مسکن به یکی از هدف های اصلی مردم تبدیل شده است .

اما خرید مسکن با چه قیمتی؟  با چه متراژی؟ و در چه موقعیتی؟؟

ساخت یک خانه نیازمند مراحل مختلفی است که برای هر مرحله آن نیاز به یک گروه حرفه ای و کاربلد و مطمئن دارد، از طرفی نیازمند صرف زمان زیادی است که مالک برای هماهنگی و پیگیری باید به آن اختصاص دهد.

اما  یکی از بهترین و به صرفه ترین راه هایی که در اختیار ما قرار دارد خرید ملک های آماده ای است که متخصصان زمان زیادی صرف ساخت آن کرده اند.

قطعا یکی از شرایطی که در خرید یا ساخت یک مسکن خیلی تاثیر گذار است موقعیت شهری است.

در تهران با توجه به موقعیت سیاسی و موقعیت های شغلی که برای هر سن و تخصصی وجود دارد، تقاضا برای خرید مسکن هم خیلی بیشتر از بقیه شهرهای ایران است. اما هزینه هایی که خرید یا ساخت یک مسکن در بر دارد مارا سوق میدهد به خرید آپارتمان هایی که با متراژ مناسب و قیمت مناسب در این شهر به فروش میرسند.

خرید آپارتمان ۶۰ متری در تهران : یکی از گزینه هایی که امروزه بیشتر مردم به عنوان بهترین راه انتخابش میکنند خرید آپارتمان هایی در متراژ های ۶۰ متر و زیر ۶۰ متر در تهران است. خیلی از جوان ها خرید آپارتمان هایی در این متراژ را گزینه مناسبی برای شروع زندگی خود میدانند چون میشود با هزینه های سرسام آور از دادن اجاره و هزینه های اضافی جلوگیری کرد.

چرا امروزه برای سرمایه گذاری، خرید آپارتمان در تهران پیشنهاد میشود؟؟

سرمایه گذاران زیادی خرید آپارتمان هایی با متراژ ۶۰ متر و زیر ۶۰ متر را  به هدف سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت انتخاب میکنند. چون هم می توان با تورم زیادی که در جامعه وجود دارد به عنوان یک سرمایه گذاری به آن نگاه کرد و از طرفی با توجه به محدودیت هایی که در خرید و فروش ملک وجود دارد، خرید و فروش چنین آپارتمان هایی در تهران خیلی آسان و قابل دسترس است. از طرفی با حجم زیادی از مردم که برای یافتن کار به شهرهای بزرگی همچون تهران روی می آورند تقاضا برای اجاره آپارتمان های با متراژ کوچک خیلی زیاد است.

نقش مشاور املاک در خرید ملک!

بهترین انتخاب خرید ملک با مشاورین املاک

اما یکی دیگر از دغدغه هایی که در این راه وجود دارد انتخاب افراد متخصصی است که بتوانند اطلاعات درست و معتبری را در اختیار شما قرار دهد تا بهترین تصمیم را در خرید ملک بگیرید، که مشاورین املاک با به بروز بودن اطلاعاتی که در این زمینه دارند برای راهنمایی و خدمت رسانی شما در حال فعالیت هستند. مشاورین املاک تمام اطلاعت لازم در زمینه هزینه ها و قیمت های املاک در مناطق مختلف شهر و انواع آپارتمان ها و آپشن هایشان را در اختیار مشتری قرار میدهند. همچنین در یک مشاور املاکی معتبر و زیر نظر متخصصین کار بلد میتوانید امنیت لازم را در عقد قراردادها و قولنامه ها و اطمینان لازم از بابت طرفین معامله کسب کنید.

مقایسه ملک ها

مقایسه