شرایط و ضوابط

شرایط و ضوابط استفاده از خدمات سایت جستجوی املاک پلاکر

این وب سایت با نام اینترنتی پلاکر ثبت شده در آدرس اینترنتی pelaker.com تمامی نرم افزارها و سرویس هایی که  در اختیار کاربران قرار می دهد “سرویس” و افراد و یا موسساتی که از این سرویس ها به هر نحوی استفاده می کنند “کاربر” تلقی می نماید.

در این متن هر اشاره ای از برخورد قانونی سخن به میان آمده، برخورد قانونی طبق قوانین کشور متبوع کاربر مد نظر است همچنین این قوانین براساس صلاحیت سرزمینی برای کلیه اشخاص حقیقی یا حقوقی که در قلمرو حاکمیت زمینی دریایی و هوایی جمهوری اسلامی ایران تهیه و تنظیم گردیده .وکیله کاربران این کشور موظف به رعایت این قوانین میباشد بالا خص قانون جرایم رایانه ایی مصوب 20/03/ 1388                                                 

شرایط عمومی و مقررات کلی (مربوط به تمامی قسمتها و خدمات سایت)

  1. کاربران علاوه بر رعایت شرایط و مقررات کلی موظف به رعایت شرایط و قوانین سرویسی که از آن استفاده می کند هم می باشد.
  2. کاربران حق استفاده نامحدود از کلیه سرویس های سایت جستجوی املاک پلاکر را فقط از طریق وب سرویس دارند. این بدین معناست که کاربران فقط می توانند از طریق کاوشگرهای متداول اینترنتی (Chrome, Firefox, IE, …) به آدرس وب سایت سایت جستجوی املاک پلاکر و دیگر زیر آدرس ها رفته و از امکانات سایت جستجوی املاک پلاکر استفاده کنند. استفاده از وب سرویس های سایت جستجوی املاک پلاکر به هر طریق دیگر از جمله استفاده از ربات های وب نورد و یا هر روشی که در آن درخواست ها به جای کاربر انسانی از طرف ماشین صادر شود، غیر قانونی بوده و سایت جستجوی املاک پلاکر حق دارد که دسترسی کاربریا کاربران  را به وب سایت برای مدتی مشخص و یا همیشه قطع کرده و یا حتی در مواردی متخلفان را تحت پیگرد قانونی قرار دهند.
  3. استفاده از مطالب سایت جستجوی املاک پلاکر با شرط ذکر منبع و لینک دائم به صفحه منبع در سایت جستجوی املاک پلاکر ، به شرطی که لینک دائم قابل کلیک باشد، و همچنین مشخصات تماس افراد اعم از نام و نام خانوادگی، آدرس، شماره های تماس و آدرس ایمیل حذف گردد، بلامانع است.
  4. کاربران مجاز نیستند برای افرادی که مشخصات خود را در سایت جستجوی املاک پلاکر ثبت کرده اند، ایجاد مزاحمت بهر نحوی نمایند. سایت جستجوی املاک پلاکر حق دارد که با اینگونه افراد برخورد قانونی نماید.
  5. کاربران حق سوء استفاده از مشخصات افراد اعم نام و نام خانوادگی، آدرس، شماره های تماس و آدرس ایمیل را نداشته و با اینگونه موارد به شدت برخورد قانونی می گردد.
  6. کاربران حق ندارند که اطلاعات سایت جستجوی املاک پلاکر را جمع آوری کرده و از اطلاعات به دست آمده هرگونه استفاده ای غیراز مصارف عمومی تعریف شده انجام دهند. به عنوان نمونه نمی توانند از آگهی های موجود در سایت جستجوی املاک پلاکر برای ایجاد فایلینگ های جدیداستفاده نمایند. و یا نمی توانند با جمع آوری اطلاعات سایت جستجوی املاک پلاکر ، آمارگیری نموده و این آمار را منتشر نمایند.
  7. سایت جستجوی املاک پلاکر حق دارد که در هر زمان و به هر دلیل از دسترسی کاربریا کاربران به سرویس های سایت جستجوی املاک پلاکر ، جلوگیری نماید.
  8. با وجود آنکه اکثر مطالب موجود در سایت جستجوی املاک پلاکر قبل از انتشار روی وب سایت باید تایید گردند، ولی مسوولیت تمام اطلاعات وارد شده توسط کاربر بر عهده خود کاربرمی باشد. و در صورت بروز مشکل و یا شکایت، سایت جستجوی املاک پلاکر می تواند طبق قوانین کشور متبوع کاربر و یا کشور متبوع شکایت کننده عمل کند و در صورت لزوم، اطلاعات مربوط به کاربر را در اختیار مراجع قانونی قرار دهد.
  9. هیچ کاربری حق نداردکه به هر عنوان سرویس های سایت جستجوی املاک پلاکر را به دیگران بفروشد.
  10. سایت جستجوی املاک پلاکر اطلاعات مربوط به کاربران را به هیچ گروه، دسته، سازمان، شرکت و یا موسسه خصوصی و یا غیر خصوصی نمی فروشد.
  11. حفظ و نگهداری رمز عبور کاربران بر عهده خود کاربر می باشد و در صورت بروز هر گونه مشکل که پیامد این سهل انگاری کاربر باشد، سایت جستجوی املاک پلاکر هیچ گونه مسوولیتی ندارد.
  12. سایت جستجوی املاک پلاکر در حفظ و نگهداری اطلاعات مشتری تمام سعی خود را انجام می دهد. به طوری که اطلاعات کاربر به صورت کاملا محرمانه در اختیار سایت جستجوی املاک پلاکر میماند.. ولی در صورت بروز هرگونه مشکل که باعث از بین رفتن و یا دزدیده شدن اطلاعات کاربر شود، مسوولیتی بر عهده سایت جستجوی املاک پلاکر نخواهد بود.
  13. با آنکه سایت جستجوی املاک پلاکر تمام تلاش خود را در حفظ و و نگهداری اطلاعات کاربران انجام می دهد، ولی کاربر نباید به عنوان آرشیو از سیستم سایت جستجوی املاک پلاکر استفاده نماید. چرا که سایت جستجوی املاک پلاکر هیچ مسوولیتی نسبت به اطلاعات از دست رفته ندارد.
  14. در صورت سوء استفاده افراد حقیقی یا حقوقی از اطلاعات کاربریا کاربران ، هیچگونه مسئولیت قانونی بر عهده سایت جستجوی املاک پلاکر نخواهد بود.
  15. این حق مسلم سایت جستجوی املاک پلاکر ست تا در هر زمان و یا به هر دلیلی سرویس های خود را محدود و یا کاملا متوقف کند، بنابراین هرگونه ادعایی از طرف کاربریا کاربران  در این مورد غیر قابل قبول می باشد.
  16. سایت جستجوی املاک پلاکر محق است که در آینده و بر حسب لزوم، ارائه سرویس ها را منوط به پرداخت حق سرویس نماید.
  17. سایت جستجوی املاک پلاکر اختیار تام دارد تا شرایط و قوانین استفاده از سرویس ها و وب سایت هایش را تغییر دهد.
  18. در هنگام ثبت هر نوع اطلاعات توسط کاربر در سایت جستجوی املاک پلاکر ، کاربر قبول می نماید که:

اولا: اطلاعات خود را در معرض نمایش دیگران قرار دهد..

ثانیا: سایت جستجوی املاک پلاکر هیچ مسوولیتی در قبال تماس گیرندگان و کسانی که از طریق اینترنت می توانند اطلاعات مربوط به کاربر را مشاهده کنند ندارد.

ثالثا: تمام اطلاعاتی را که در هر مورد در اختیار سایت جستجوی املاک پلاکر میگذارد کامل ،صحیح و عاری از هرگونه تبلیغات خارج عرف عموم است.

رابعا: کلیه اطلاعات ثبت شده توسط کاربر، هیچگونه مغایرتی با قوانین کشور متبوع کاربر ندارد.

خامسا: سایت جستجوی املاک پلاکر در استفاده یا عدم استفاده، نوع و طرز استفاده و نمایش این اطلاعات کاملا محق و تصمیم گیرنده است.

سادسا: کلیه شرایط و مقررات مربوطه، مندرج در این متن و باقی متون سایت جستجوی املاک پلاکر را مطالعه و تایید نموده است.

شرایط مقررات مربوط به سرویس املاک:

  1. کاربر و یا مشاوررین املاکدریافت کننده سرویس املاک سایت جستجوی املاک پلاکر ، علاوه بر شرایط وقوانین کلی موظف به رعایت شرایط و مقررات مربوط به سرویس املاک نیز هست.
  2. فقط مالکین، مشاورین املاک و وکلای مالکین می توانند برای نمایش املاک خود به کاربران اینترنتی و به صورت نامحدود از سرویس املاک سایت جستجوی املاک پلاکر استفاده نمایند.
  3. هیچ یک از کاربران اعم از مشاورین املاک و یا کاربرانی که به عنوان واسطه مشغول به کارند، به هیچ عنوان حق استفاده شخصی از فایلینگ های سایت جستجوی املاک پلاکر که به نام دیگر مشاورین و یا مالکین ثبت شده است، را نداشته و همچنین نمی توانندبا صاحب فایلینگ (آگهی) به هر دلیلی تماس حاصل نمایند. سایت جستجوی املاک پلاکر محق است دسترسی اینگونه کاربران را به سیستم قطع و آنان را مورد پیگرد قانونی قرار داده و در برخی مواقع نیز درخواست خسارت نماید
  4. هیچ فرد یا گروهی حق ندارد که به هر دلیلی، بابت استفاده از سرویس املاک سایت جستجوی املاک پلاکر مبلغی دریافت کند و یا این سرویس را به هر نحوی بفروشد. برای مثال مشاورین حق ندارند بابت به ثبت رساندن ملک مشتریان خود، در سیستم املاک سایت جستجوی املاک پلاکر از آنان هزینه اضافه تر دریافت نمایند. چراکه استفاده مشاورین از سیستم سایت جستجوی املاک پلاکر یک امتیاز برای آنان محسوب می شود که قابل فروش نیست.
  5. در هنگام ثبت هر نوع آگهی در سیستم املاک سایت جستجوی املاک پلاکر، کاربر و یا مشاور قبول می نماید که:

الف: کلیه متون مربوط به سیستم مشاور املاک سایت جستجوی املاک پلاکر را مطالعه کرده و از طرز کار سیستم اطلاع کامل دارد.

ب: فقط و فقط اطلاعات ملکی را وارد سیستم سایت جستجوی املاک پلاکر کرده و ثبت می نماید که مالک یا وکیل قانونی مالک و یا مشاور رسمی ملک مذکور باشد.

پ: اطلاعات مربوط به ملک خود را با سایت جستجوی املاک پلاکر به اشتراک گذاشته، تا سایت جستجوی املاک پلاکر از طریق سیستم جستجوی املاک، اطلاعات ملک را به نمایش عموم بگذارد.

ت: سایت جستجوی املاک پلاکر در نمایش و یا عدم نمایش آگهی ها و اطلاعات وارد شده کاملا اختیار تام دارد. بنابراین کاربر حق هیچگونه ادعایی ندارد.

ث: تمام اطلاعاتی را که در مورد ملک و اطلاعات تماس در اختیار سایت جستجوی املاک پلاکر میگذارد کامل ،صحیح و عاری از هرگونه تبلیغات و مضامین خارج از عرف عمومی است.

ج: در مورد نمایش عمومی در اینترنت وپیامدهای ناشی از آن آگاهی کامل دارد، و اگر بنا به دلایلی این اطلاعات از طرف افراد و یا موسسات دیگر مورد سوء استفاده قرار گرفت. هیچ مسوولیتی بر عهده سایت جستجوی املاک پلاکر نیست. و کاربرفقط و فقط محق است که سوء استفاده کنندگان را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

چ: کلیه شرایط و مقررات مربوطه، مندرج در این متن و باقی متون سایت جستجوی املاک پلاکر را مطالعه و تایید نموده است.

نمایش املاک

آپارتمان فروشی ۸۵ متری دسترسی محلی ساسانی کرج

  • 3,400,000,000 تومان
  • تخت: 2
  • حمام: 1
  • 85 متر مربع
  • آپارتمان مسکونی

آپارتمان فروشی ۱۱۰ متری کلید نخورده مشکین دشت کرج

  • 2,530,000,000 تومان
  • تخت: 2
  • حمام: 1
  • 110 متر مربع
  • آپارتمان مسکونی

آپارتمان فروشی ۹۵ متری دسترسی محلی گلشهر کرج

  • 1,450,000,000 تومان
  • تخت: 1
  • حمام: 1
  • 92 متر مربع
  • آپارتمان مسکونی

آپارتمان فروشی ۹۰ متری قیمت مناسب باغستان کرج

  • 2,340,000,000 تومان
  • تخت: 2
  • حمام: 1
  • 90 متر مربع
  • آپارتمان مسکونی

آپارتمان فروشی ۱۰۰ متری مناسب برای سرمایه گذاری باغستان کرج

  • 3,300,000,000 تومان
  • تخت: 2
  • حمام: 1
  • 100 متر مربع
  • آپارتمان مسکونی

مقایسه ملک ها

مقایسه